تازہ تر ین

یہاں دوپاکستان اوردوقانون ہیں

جھنگ ( ویب ڈیسک ) بلاول بھٹو زرداری کہتے ہیں پانامہ کے فیصلے سے ایک مرتبہ پھرثابت ہوگیاہے کہ یہاں دوپاکستان اوردوقانون ہیں میاں صاحب کو دو سینئر ججز نے نااہل قرار دیا ہےاس لئے ان کے پاس کرسی پر بیٹھنے کا کوئی جواز نہیں انہیں خود ہی استعفی دے دینا چاہئے۔تفصیلات کے مطابق بلاول بھٹو زرداری نے بھی وزیراعظم نواز شریف سے استعفی کا مطالبہ کر دیا اور کہا کہ اب وہ وزارت عظمی کا عہدہ رکھنے کے اہل نہیں رہے۔ جھنگ میں خطاب کرتے ہوئے پیپلز پارٹی کے نوجوان چئیرمین نےاپنے روایتی جوشیلے انداز میں کہا شریفوں پرکوئی قانون لاگو ہوتا ہے نہ ہی کوئی جے آئی ٹی انہیں پکڑپاتی ہے۔
پاناما فیصلے سے متعلق بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ میاں صاحب عدالت سے کلیئرنہیں ہوئے ہیں بلکہ دوسینئرججزنے انہیں نااہل قرار دیا ہے اب ان کے وزیر اعظم رہنے کا کوئی جواز نہیں۔بلاول بھٹو نے اپنے نانا ذوالفقار علی بھٹو سے متعلق عدالتی فیصلے کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ یہ کیسا نظام ہے جس میں ایک وزیراعظم کو چارتین کے فیصلے سے پھانسی پرچڑھادیتا ہے اور ایک وزیراعظم کوتین دوکے فیصلے سے وزارت پربرقراررکھا جاتا ہے ۔

سب سے زیادہ پڑھی جانے والی مقبول خبریں


دلچسپ و عجیب
کالم
آپ کی رائے
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2016 All Rights Reserved