تازہ تر ین

یہ تحریرآپ کی زندگی تبدیل کر سکتی ہے بشر طیکہ آپ چند باتوں پر عمل کر لیں

لاہور (تحقیق چودھری شفیق)کچھ لوگ زندگی میں ہمیشہ نا کامیوں کا رونا روتے رہتے ہیں تاہم خود محنت نہیں کرتے،کامیابی صرف سوچ سے نہیں عملی اقدام سے ملتی ہے۔تاریخ گواہ ہے کہ وہی لوگ کا میا ب و کا مرا ن ہوئے جنہوں نے محنت کو اپنا دوست بنایا۔کچھ پا نے کے لئے بہت کچھ کھو نا پڑتا ہے۔اپنی نینداور آرا م کو قربا ن کر نا پڑتا ہے۔ہمارے پیا رے نبیﷺ کا بھی فرمان ہے کہ محنت کرنیوا لا اللہ کا دو ست ہے۔شاعر کہتا ہے کہ ۔۔۔
خواہشوں سے نہیں گر تے پھل جھو لی میں
وقت کی شا خ کو میرے دو ست ہلانا ہو گا
میں نے ایسے ایسے بھکا ریوں کو دیکھا ہے جو ایک دن میں پا نچ ہزار تک بھی بھیک مانگ کر لا تے ہیں مگر ان کی قسمت میں ان رو پو ں کا استعمال نہیں ہو تا ،وہ اگلے دن انہی گندے کپڑوں میں پھر مانگنے نکل جا تے ہیں ۔تو ایسی دو لت بھی کس کا م کی جو آپکے اپنے ہی کا م نہ آسکے۔پیسہ ہر کسی کو ملتا ہے مگر ان پیسوں کا درست استعمال ہی آپ کی عقلمندی کو ظاہر کر تا ہے۔ ذیل میں کچھ ایسے نکا ت ہیں جو آ پکی زندگی میں آ سا نیوں کا سبب بن سکتے ہیں،بشر طیکہ آ پ ان پر سچے دل سے عملدر آمد کریں۔میرا دعوی ہے کا آ پ نے کم از کم پا نچ نکا ت پر بھی عمل کر لیا تو خو د کو خو ش نصیب سمجھ لیں۔
ایک۔ تنخوہ مت لیں‘ تنخواہ آپ کو کبھی دولت مند نہیں بنائے گی۔
دو۔ آپ اپنی رقم سے کبھی سرمایہ کاری نہ کریں‘ سرمایہ کاری صرف دولت کی حفاظت کرتی ہے‘ یہ آپ کو دولت مند نہیں بناتی‘ آپ کو ہمیشہ سرمایہ کاری سے پہلے سرمایہ پیدا کرنا چاہیے۔
تین۔ آپ روزانہ خوشحالی کے دس آئیڈیاز سوچیں ‘ یہ دس آئیڈیاز آپ کےلئے خوشحالی کا خزانہ ثابت ہوں گے۔
چار۔ آپ زندگی میں کبھی چائے‘ کافی اور ٹیکسی کی بچت نہ کریں‘ پیسے بچانے کےلئے بس پر سفر نہ کریں کیونکہ دنیا میں آج تک کوئی شخص بچت سے امیر نہیں ہوا‘امارت زیادہ پیسے کمانے سے آتی ہے بچت سے نہیں۔
پانچ۔ آپ لکھنا سیکھیں‘ لکھنے سے انسانی دماغ میں اضافہ ہوتا ہے‘ آپ میں سوچنے سمجھنے کی اہلیت بڑھتی ہے اور سوچنے سمجھنے والے لوگ کبھی غریب نہیں رہتے۔
چھ۔ آپ کے پاس اگر رقم ہے تو آپ کبھی اس رقم کا دو فیصد سے زیادہ سرمایہ کاری پر خرچ نہ کریں‘ 98 فیصد رقم اپنے پاس رکھیں‘ یہ 98فیصد رقم آپ کے اعتماد میں اضافہ کرے گی‘ میں نے زندگی میں بے شمار ایسے کروڑ پتی دیکھے جنہیں اللہ تعالیٰ نے دولت سے نواز رکھا تھا‘ انہوں نے اپنی دولت مختلف منصوبوں پر لگا رکھی تھی اور کروڑپتی ہونے کے باوجود ان کی جیبیں خالی تھیں۔
سات۔ آپ کبھی ایسا کاروبار نہ کریں جس میں زیادہ مقابلہ ہو‘ ایسا کاروبار کریں جس میں آپ اپنی اجارہ داری قائم کر سکیں۔
آٹھ۔ چوبیس گھنٹے میں آٹھ گھنٹے سونا سب سے اچھی سرمایہ کاری ہے۔
نو۔ آپ ہمیشہ ان لوگوں کو وقت دیں جو آپ سے محبت کرتے ہیںنہ کہ ان لوگوں کو جن کے لئے آپ بے وقعت ہیں یا جن کو آپ کے ہونے یا نہ ہونے سے کوئی فرق نہیں پڑتا۔
دس۔ آپ سارا دن ان نعمتوں پر شکر ادا کریں‘اللہ تعالیٰ نے جو آپ کو عنایت کر رکھی ہیں‘ شکر انسان کی توانائی میں اضافہ کرتا ہے۔
گیارہ۔ آپ اپنے اوپر ‘ اپنے جسم پر‘ اپنے ذہن پر اور اپنے تجربے پر اعتماد کریں‘ آپ صحیح اور غلط کے بارے میں دوسروں سے پوچھنے کے بجائے اپنے آپ سے سوال کریں‘ دنیا میں آپ کا آپ سے بڑا کوئی دوست نہیں‘ آپ اپنے آپ کو دھوکا نہیں دے سکتے۔


اہم خبریں
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2016 All Rights Reserved