تازہ تر ین

پالتو بلیوں کے نخرے کوئی اٹھائے تو ایسے!

لاہور( ویب ڈیسک ) بلی ایک ایسا جانور جو کئی لوگوں کا من بھاتا پالتو جانور ہوتی ہے۔ جو لوگ بلی کو پالتے ہیں وہ اس کے نخرے بھی خوب اٹھاتے ہیں۔ ایک خاندان ایسا بھی ہے جو نخرے اٹھانے میں کچھ زیادہ ہی آگے بڑھ گیا؟سلیکون ویلی سے تعلق رکھنے والے ایک خاندان نے حال ہی میں 1500 ڈالر پر ایک فلیٹ کرائے پر لیا ہے۔ کسی اور کے لیے نہیں اپنی پالتو بلیوں کے لیے۔

یہ پڑھ کر آپ یہ سمجھے ہوں گے کہ ان پالتو بلیوں کی تعداد بہت زیادہ ہو گی کہ یہ خاندان اور بلیاں ایک ساتھ ایک گھر میں نہیں رہ سکتیں؟ جی نہیں ایسا کچھ نہیں۔ یہ پالتو بلیاں تعداد میں صرف دو ہیں۔

صرف دو بلیاں ایک خاندان کے ساتھ نہیں رہ سکتیں۔ کیا اس خاندان میں لوگوں کی تعداد بہت ہے۔ لیکن بات یہ بھی نہیں ہے، مسئلہ ہے ان پالتو کتوں کا جن کی وجہ سے یہ بلیاں اس گھر میں نہیں رہ سکتی تھیں۔

ڈیوڈ کالش کیلی فورنیا میں اپنے 425 اسکوائڑ فٹ کے رقبے پر محیط اپارٹمنٹ میں رہنے والے اپنے کرایہ داروں سے خوش نہیں ہیں۔ یہ نہ تو سگریٹ پیتے ہیں، نہ کسی اور عادت بد میں مبتلا ہیں اور نہ ہی اونچی آواز میں موسیقی سنتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ٹینا اور لوئس دو بلیاں ہیں۔

کیلش کے دوست ٹرائے نے اس سے درخواست کی کہ وہ اپنے گھر میں ان کی بیٹی کی پالتو بلیوں کو بطور کرایہ دار اپنے ساتھ رکھ لے۔ یہ سن کر انھیں حیرت تو بہت ہوئی لیکن پھر انھیں احساس ہوا کہ بلیوں سے بہتر انھیں کوئی کرائے دار نہیں مل سکتا۔

ٹرائے کی 18 سالہ بیٹی وکٹوریہ کے پاس دو پالتو بلیاں ہیں جنھیں وہ اپنے ساتھ یونی ورسٹی کے ہاسٹل میں نہیں رکھ سکتی تھی۔ اس کے لیے اس نے اپنے والد سے مدد مانگی لیکن اس کے والد کے پاس پہلے ہی سے ایک پالتو کتا تھا۔

ک±تے اور بلی کی ازلی دشمنی سے پریشان ہو کر پالتو بلیاں کے لیے علیحدہ سے کرائے پر جگہ ڈھونڈ لی گئی۔

یہ خبر سوشل میڈیا پر عام ہوتی ہی تنقید کا سلسہ شروع ہو گیا۔ لوگوں کے مطابق جب انسان کو جگہ میسر نا ہو لیکن بلیوں کے ایک علیحدہ سے جگہ کرائے پر لے لی گئی ہو تو کچھ عجیب لگتا ہے۔


اہم خبریں
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2016 All Rights Reserved