تازہ تر ین

اومیکرون کا بگ بیش پر حملہ، پاکستانی کھلاڑیوں سمیت درجنوں متاثر

اومیکرون نے بگ بیش لیگ پر حملہ کردیا جس سے درجنوں افراد وائرس میں مبتلا ہوگئے اور پاکستانی کھلاڑیوں کی مشکلات میں اضافہ ہوگیا۔

غیر ملکی رپورٹس کے مطابق 2021 میں عالمی وبا کورونا کے باعث بہت سے کھیل متاثر ہوئے جن میں کرکٹ سرفہرست ہے ، کورونا کے باعث، پی ایس ایل اور آئی پی ایل سمیت مختلف لیگز متاثر ہوئی اور اس کے علاوہ باہمی سیریز میں بھی کورونا کے کیسز سامنے آئے۔

حال ہی میں ایشز سیریز کے دوران بھی کورونا کیسز سامنے آئے تھے ، ابتدا میں انگلینڈ ٹیم مینجمنٹ اور کوچنگ اسٹاف کے کچھ ارکان کورونا میں مبتلا ہوئے تھے اور اب آسٹریلین بلے باز ٹریوس ہیڈ کورونا کا شکار ہوکر چوتھے ٹیسٹ سے باہر ہوگئے ہیں۔

کورونا کے نئے ویرینٹ اومیکرون نے اب آسٹریلین کرکٹ لیگ بگ بیش پر حملہ کردیا ہے جس سے درجنوں افراد متاثر ہوئے ہیں ۔ مجموعی طور پر 19 لوگوں کی کورونا رپورٹس مثبت آئی ہے جن میں 11 کھلاڑی بھی شامل ہیں تاہم یہ واضح نہیں ہوسکا کہ ان کھلاڑیوں کا تعلق کن ممالک سے ہے۔

میلبرن اسٹارز کے 7 کھلاڑی اور 8 اسٹاف ممبرز کورونا وائرس کا شکار ہوئے جس میں پاکستانی کھلاڑی بھی شامل ہیں تاہم ٹیم مینجمنٹ کی جانب سے کورونا سے متاثر ہونے والے کھلاڑیوں کی فہرست جاری نہیں کی گئی البتہ تمام کھلاڑی قرنطینہ ہوگئے ہیں۔

قومی ٹیم کے فاسٹ بولر حارث رؤف کے علاوہ لاہور قلندرز کے دلبر حسین ، سید فریدون ، احمد دانیال بھی میلبرن اسٹارز کا حصہ ہیں۔

دوسری جانب سڈنی تھنڈر کے بھی 4 کھلاڑیوں کی کورونا وائرس کی رپورٹس مثبت آئی ہے اور تمام افراد کو قرنطینہ میں بھیج دیا گیا ہے۔

واضح رہے بگ بیش لیگ میں قومی ٹی ٹوئنٹی ٹیم کے نائب کپتان شاداب خان سمیت متعدد کھلاڑی حصہ لے رہے ہیں جن میں فخر زمان ، حارث رؤف ، دلبر حسین  ، محمد حسنین  ، احمد دانیال اور سید فریدون شامل ہیں۔


اہم خبریں





دلچسپ و عجیب
کالم
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2021 All Rights Reserved Dailykhabrain