تازہ تر ین

شہبازشریف کا نئے سال پر اہل وطن کیلئے دعا اور نیک تمناﺅں کا پیغام

پاکستان مسلم لیگ (ن) کے صدر اور قائد حزب اختلاف شہبازشریف نے نئے سال پر اہل وطن کے لئے دعا اور نیک تمناﺅں کا پیغام دیا ہے۔

اپنے بیان میں پاکستان شہبازشریف نے کہا کہ یا اللہ آنے والے تمام سال پاکستان اور دنیا کے لئے امن، سلامتی اور خیروبرکت کے سال ہوں، نوازشریف کی قیادت میں 2022 میں جناح کا پاکستان بنانے کی فیصلہ کن جدوجہد کا آغاز کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ قوم سے وعدہ کرتے ہیں کہ انشاءاللہ انہیں معاشی تباہی، مہنگائی اور بے روزگاری سے نجات دلائیں گے۔

پاکستان مسلم لیگ (ن) کے صدر کا کہنا تھا کہ 2022  میں قوم کو نئی امید، نیا حوصلہ اور نئی روشن منزل کی نوید دیں گے، بہتری کی طرف لے کر جائیں گے۔

ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ اذیتوں، دکھوں اور مہنگائی کا ایک اور سال تمام ہوا، قوم کی زندگی میں ان تلخیوں کا غم ہے، نئے سال پر عہد کریں کہ ہم بابائے قوم کے اتحاد، تنظیم اور یقین محکم کے زریں اصولوں پر کاربند ہوں گے۔

پاکستان مسلم لیگ (ن) کے صدر نے کہا کہ ۔ نوجوان نسل کو پاکستان کی تعمیر، ترقی اور مضبوطی و خوشحالی کے لئے اپنا کردارادا کرنا ہوگا

شہبازشریف نے کہا کہ تعلیم، تربیت، ہنرمندی اور ذہانت کے حصول کے ساتھ محنت، دیانت اور اچھے اخلاق کی راہ اپنانا ہوگی۔

قائد حزب اختلاف شہبازشریف کا مزید کہنا تھا کہ دعا ہے کہ 2022 اور اس کے بعد آنے والے برسوں میں کشمیر، فلسطین اور مقبوضہ خطوں کے عوام کو آزادی کی نعمت میسرآئے۔


اہم خبریں





دلچسپ و عجیب
کالم
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2021 All Rights Reserved Dailykhabrain