تازہ تر ین

معاشرے میں قانون ہی سب سے بڑا ہتھیار ہونا چاہیے، چیف جسٹس پاکستان

چیف جسٹس پاکستان جسٹس گلزار احمد نےکہا ہےکہ معاشرے میں قانون کی عمل داری ہونی چاہیے  اور قانون ہی سب سے بڑا ہتھیار ہونا چاہیے۔

اسلام آباد میں لائرز کمپلیکس کی تعمیرکے آغاز پر اسلام آباد بار نے یوم تشکر کی تقریب کا اہتمام کیا۔

 چیف جسٹس پاکستان جسٹس گلزار احمد نے پرچم کشائی کے بعد بار سے خطاب میں کہا کہ اللہ کرے گا جلد سے جلد جوڈیشل کمپلیکس بن جائےگا، جوڈیشل کمپلیکس بننے سے وکلا کو اچھا ماحول اور کیس کی بہتر تیاری کا موقع ملےگا۔

 چیف جسٹس کا کہنا تھا کہ جج اور وکیل کا کام ایک ہی ہوتا ہے، وکیل کا کام مقدمےکی پیروی اور جج کا کام مقدمےکا فیصلہ کرنا ہوتا ہے، دونوں آئین اور عدلیہ کی آزادی پر یقین رکھتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ میں بنیادی طور پر وکیل ہوں، صرف بینچ کی دوسری سائیڈ پر بیٹھ گیا ہوں، میری واپسی بھی آپ کے پاس ہی ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ آپ کے کچھ مسائل ہیں، ان کی کیا نوعیت ہے، اس کا علم نہیں تاہم کافی سارے معاملات تو نمٹ چکے ہیں اور اگر میں کوئی قدم اٹھانےکی پوزیشن میں ہوا تو ضرور کروں گا۔

جسٹس گلزار نےکہا کہ سپریم کورٹ کا کام ہےکہ بنیادی حقوق کا تحفظ کرے، لوگوں کے بنیادی حقوق کا تحفظ کرنا ہماری بنیادی کام ہے۔


اہم خبریں





دلچسپ و عجیب
کالم
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2021 All Rights Reserved Dailykhabrain