تازہ تر ین

پاکستان کا پہلا ڈیجیٹل پیمنٹ سسٹم متعارف

آج پاکستان کے پہلے ڈیجیٹل پیمنٹ سسٹم کا آغاز ہونے جارہاہے,وزیر اعظم عمران خان  اسلام آباد میں پاکستان کے پہلے ڈیجیٹل ادائیگی نظام “راست” کی افتتاحی تقریب میں بطور مہمان خصوصی شریک ہوئے۔

راست نظام معاشرے کے ناقص طبقات کو باضابطہ معیشت میں شامل کرنے کے لئے وزیر اعظم عمران خان کے ڈیجیٹل پاکستان وژن کا حصہ ہے۔ اس نظام سے محفوظ ، موثر اور شفاف مالی لین دین قابل عمل ہوگا۔

اسٹیٹ بینک آف پاکستان کی ویب سائٹ کے مطابق ، راست پاکستان کا پہلا فوری ادائیگی کا نظام ہے, جو افراد ، کاروبار اور سرکاری اداروں کے مابین اختتامی ڈیجیٹل ادائیگی کو فوری طور پر قابل بنائے گا۔

جدید ترین پاکستان کا تیز تر ادائیگی سسٹم چھوٹے وقت کی خوردہ ادائیگیوں کو حقیقی وقت میں طے کرنے کے لئے استعمال کیا جائے گا جبکہ بیک وقت مالیاتی صنعت کے تمام افراد کو ایک سستی اور عالمی رسائی بشمول بینکوں اور فن ٹیکس کو فراہم کرے گا۔

پاکستان میں متعدد وجوہات کی بناء پر الیکٹرانک لین دین کا استعمال کم ہے, جن میں کم بینکاری دخول ، اعتماد کی کمی اور ڈیجیٹل ادائیگی کے طریقوں سے آگاہی ، محدود انٹرآپریبلٹی ، مشکل رسانی اور لین دین کی اعلی لاگت شامل ہیں۔

پاکستان کا ریئل ٹائم گراس سیٹلمنٹ سسٹم (آر ٹی جی ایس) صرف بڑی قیمت اور کارپوریٹ لین دین کے لئے فوری ادائیگی کی سہولت فراہم کرتا ہے۔

راست یعنی پاکستان کا فوری ادائیگی کا نظام ، خوردہ ادائیگی کے معاملات میں بڑی عمدہ کارکردگی کے ساتھ سہولت فراہم کرے گا۔

ڈیجیٹل ادائیگیوں میں آج پاکستان کے 100 بلین ڈالر کے لین دین کا صرف 0.2 فیصد حصہ ہے ، جبکہ ہم مرتبہ ممالک میں ڈیجیٹل لین دین کا حصہ 1.5٪ سے 7٪ تک ہے۔ بنیادی طور پر راست نظام سے چیلنجز سے نمٹا جاسکتا ہے۔

راست کے فیچرز درج ذیل ہیں
فوری ادائیگی:رئیل ٹائم ڈیجیٹل ادائیگی ممکن ہوگی پھر چاہے عام افراد ، تاجر ، کاروباری اداروں اور سرکاری ادارے ہوں۔

اختتامی صارفین کے لئے بغیر کسی ٹرانزیکشن لاگت کے اخراجات یعنی تمام معاشی و اقتصادی پس منظر کے صارفین کو ختم کرنے کے لئے ڈیجیٹل ادائیگیوں کو سستا کرنے کے لئے، قیمت کو بحالی لاگت کی قیمت کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے۔

مکمل شعبے میں انٹرآپریبلٹی: راست تمام مالیاتی اداروں کو کسی بھی مالی ادارے کے صارفین کے لئے کسی بھی چینل میں ڈیجیٹل ادائیگیوں کے قابل رسائی بنانے کے ذریعے ، کسی بھی چینل میں ڈیجیٹل ادائیگیوں کو قابل رسائی بناتے ہوئے ، بنیادی انفراسٹرکچر کے لئے ایک لنک کے  بغیر کسی رکاوٹ کے ایک دوسرے سے متصل ہونے کی اجازت دے گا۔

کسٹمر مرکوز جدید مصنوعات / خدمات: راست جدید ٹیکنالوجی کے معیارات پر بنایا جائے گا ، جس سے مالیاتی اداروں کو جدید اور صارف دوست ڈیجیٹل ادائیگی کی مصنوعات اور خدمات تیار کرنے کی اجازت ملے گی (جیسے فون نمبر / ای میل کے ذریعے ادائیگی)۔

قابل اعتماد اور بہتر سیکیورٹی: راست سے ادائیگی کا نظام زیادہ محفوظ ہوگا ، اس بات کو یقینی بنایا گیا ہے کہ ہر ٹرانزیکشن کی ادائیگی کنندہ کےاختیار میں ہے ، اور اعداد و شمار کے تحفظ کی بہتر خدمات کی پیش کش کی جائے گی۔


اہم خبریں
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2016 All Rights Reserved