تازہ تر ین

جنوبی سوڈان میں طیارہ گرکر تباہ ،10 افراد ہلاک

ریاست جھنگلی کے گورنر کے مطابق منگل کے روز جنوبی سوڈان میں ایک تجارتی طیارہ گر کر تباہ ہوا ، اس میں سوار تمام 10 افراد ہلاک ہوگئے۔

دارے جک چاگور نے بتایا کہ دارالحکومت جوبا کے لئے دارالحکومت جوبا کے لئے روانہ ہونے والی ساؤتھ سپریم ایئر لائن کی پرواز HK-4274 کے بعد آٹھ مسافروں اور دو پائلٹوں سمیت دس افراد اپنی زندگی سے ہاتھ دھو بیٹھے۔

ہماری دعائیں ان کے اہل خانہ اور پیاروں کے ساتھ ہیں۔ چانگور نے اپنے دفتر سے جاری کردہ ایک تعزیتی پیغام میں کہا کہ میں اپنی طرف سے اور ریاست جونگلی کے عوام اور قوم کی طرف سے ، غمزدہ ہونے کی ان گھڑیوں میں متاثرہ کنبہ اور دوستوں کے ساتھ یہ تعزیتی پیغام بانٹتا ہوں۔

“جنوبی سپریم ایئرلائن کے طیارہ کے حادثے کی اطلاع موصول ہونے پر یہ انتہائی صدمے اور وحشت کے ساتھ تھا کہ آج ، دوسرا روز ، مارچ 2021 کو شام 5 بجکر 5 منٹ پر ہوا۔ پیری ایرسٹریپ میں ، “انہوں نے مزید کہا۔

اس سے قبل ہی ، جوبا انٹرنیشنل ایئرپورٹ کے ڈائریکٹر ، کور کول نے انادولو ایجنسی سے فون پر گفتگو کی۔

کول نے کہا ، “ہمارے پاس پہنچنے والی خبروں سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ جبوبا کے لئے روانہ ہو رہے تھے تو جونگلی ریاست کے پیری نامی قصبے میں ایک تجارتی طیارہ گر کر تباہ ہوگیا ہے۔”

انہوں نے بتایا کہ ساوتھ سپریم ایئر لائن کی پرواز 5 بجکر 5 منٹ پر اتارنے کے فورا بعد ہی نیچے اتر گئی۔ مقامی وقت (1500GMT)

انہوں نے مزید کہا کہ طیارہ ایک ایسے خطے میں گر کر تباہ ہوا جہاں نیٹ ورک کی کوریج نہیں ہے ، لہذا ہلاکتوں کی درست تعداد کی تصدیق کرنا مشکل تھا۔

علاقائی ایئر لائن کے ذریعہ چلائے جانے والے طیارے میں شامل ہونے کا یہ دوسرا واقعہ ہے۔ پہلا واقعہ 2017 میں ہوا تھا ، جب ساؤتھ سپریم ایئرلائن کے طیارے میں آگ لگ گئی تھی اور حادثے کا لینڈنگ ہوا تھا ، لیکن اس میں کوئی جانی نقصان نہیں ہوا تھا۔

حالیہ واقعے پر تبصرہ کے لئے ساؤتھ سپریم ایئرلائنز نہیں پہنچ سکے۔


اہم خبریں
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2016 All Rights Reserved