تازہ تر ین

پولیس کو سیاسی دباﺅ میں نہ آنے کا حکم قبضہ مافیا کو کسی صورت معافی نہ دی جائے،قانون سے کو ئی بالاتر نہیں:عمران خان

وزیراعظم عمران خان نے پنجاب پولیس کو کسی سیاسی اثر و رسوخ کو خاطر میں نہ لانے، بڑے مجرموں اور قبضہ مافیا کیخلاف بھرپور ایکشن کی ہدایت کردی۔

لاہور میں پنجاب پولیس میں اصلاحات اور کارکردگی پر اجلاس سے خطاب میں عمران خان نے کہا کہ پولیس سمجھ لے کوئی بھی قانون سے بالاتر نہیں۔

انہوں نے کہا کہ انصاف کی فراہمی کی راہ میں حائل اہلکاروں کو کڑی سے کڑی سزا دی جائے، عوام کے جان ومال کے تحفظ کو یقینی بنانے کے لیے تمام وسائل بروئے کار لائے جائیں۔

وزیراعظم نے مزید کہا کہ ماضی میں پولیس میں سیاسی بھرتیاں کی گئیں جس کا نقصان لوگوں کو اٹھانا پڑا، پنجاب پولیس کا تشخص بہتر کرنے کی ضرورت ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ پولیس تشخص کی بہتری کے لیے آپ کو بہت محنت کرنا پڑے گی، لوگ پولیس سے اسی وقت مطمئن ہوں گےجب پولیس سب سے قانون کے مطابق سلوک رکھے۔

عمران خان نے یہ بھی کہا کہ پنجاب میں تمام تعیناتیاں صرف میرٹ اور کارکردگی کی بنیاد پر کی جائیں، پولیس افسران جرائم کے خاتمے کے لیے ٹیکنالوجی کا استعمال کریں۔

انہوں نے کہا کہ آئی جی تھانوں میں وزٹ کریں، اہم پوزیشنز پر ایماندار افسران تعینات کرنے کا اثر گراس روٹ تک جاتا ہے۔

وزیراعظم نے کہا کہ بڑے مجرم قانون کی گرفت میں آئیں گے تو چھوٹوں کے لئے سبق ہوگا، قبضہ مافیا کے خلاف بھرپور ایکشن لیا جائے۔

اپنے دورہ لاہور کے دوران وزیراعظم نے وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار سے بھی ملاقات کی اور صوبے کی مجموعی صورتحال اور ترقیاتی امور پر گفتگو کی۔


اہم خبریں
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2016 All Rights Reserved