تازہ تر ین

یوٹیوبر نے بانس میں رہنے والی مکڑی کی نئی قسم دریافت کرلی

تھائی لینڈ: (ویب ڈیسک) تھائی لینڈ میں جنگلی حیات پر ویڈیو بنانے والے مشہور یوٹیوبر جوکو سائپاوٹ اکثر جنگلات میں سانپوں اور دیگر جانوروں کے پیچھے بھاگتے نظرآتے ہیں۔ اب انہوں نے ٹیرنٹیولا مکڑی کی ایک نئی قسم دریافت کی ہے جو بانس کے اندر چھپ کر رہتی ہے۔
جوکو خود بھی حشرات کی معلومات رکھتے ہیں لیکن انہوں نے تصاویر اور ویڈیو کیڑے مکوڑوں کے ایک ماہر کو بھیجی ۔ وہاں سے بتایا گیا کہ یہ مکڑی ایک نائی دریافت ہے اور اس سے قبل سائنسی لٹریچر میں اس کا کوئی ذکر نہیں ملتا۔ عام ٹیرنٹیولا کےبرخلاف یہ بانسوں کے اندونی کھوکھلے حصہ میں ہی رہتی ہے اور اپنی خوراک کے وقت باہر نکل کر دوبارہ اپنے گھر چلی جاتی ہے۔
نئی مکڑی کو’ٹاک سائنس‘ کا نام دیا گیا ہے جو تھائی لینڈ کے بادشاہ ٹاک سائن کے نام پر رکھا گیا ہے۔ 1767 میں ایوتھایا سلطنت کے زوال کے بعد ٹاک سائن نے ملک کو سنبھالا اور نئے تھائی لینڈ کی بنیاد رکھی تھی۔
دوسری جانب یہ پہلی ٹیرنٹیولا مکڑی ہے جو شمالی تھائی لینڈ میں دیکھی گئی ہے۔ ایشیائی خطے کی ٹیرنٹیولا یا تو درختوں پر کودتی پھرتی ہیں یا پھر زمین میں سوکھے پتوں کا مسکن بناتی ہیں۔ تاہم یہ نئی نوع ایشیائی بانس کے تنے کو گھربنانا پسند کرتی ہے۔ اس طرح ٹیرنٹیولا اندر کھوکھلی سطح پر اپنا گھر بناتی ہے۔


اہم خبریں





دلچسپ و عجیب
کالم
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2021 All Rights Reserved Dailykhabrain