تازہ تر ین

کوہلی نے ورلڈ کپ کے بعد ٹی ٹوئنٹی کی کپتانی چھوڑنےکا اعلان کردیا

بھارتی کرکٹ ٹیم کے کپتان ویرات کوہلی نے ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ  کے بعد مختصر فارمیٹ کی کپتانی چھوڑنے کا اعلان کردیا۔

ٹوئٹر پر جاری ایک بیان میں ویرات کوہلی کا کہنا تھا کہ میں انتہائی خوش قسمت رہا ہوں کہ میں نے ناصرف بھارت کی نمائندگی کی ہے بلکہ میں اپنی صلاحیتوں کے مطابق بھارتی کرکٹ ٹیم کی قیادت بھی کرتا ہوں۔

کوہلی کا کہنا تھا کہ میں ان تمام افراد کا مشکور ہوں جنہوں نے بھارتی کرکٹ ٹیم کے کپتان کی حیثیت سے میرا ساتھ دیا۔ میں ساتھی کھلاڑیوں ، سپورٹنگ اسٹاف، سلیکشن کمیٹی اور کوچ سمیت ہر وہ بھارتی شہری جس نے ہماری ٹیم کے لیے دعا کی ،کا شکر گزار ہوں، ان کی مدد اور سپورٹ کے بغیر میں کچھ نہیں کر سکتا تھا۔

بھارتی کپتان کا کہنا تھا کہ کام کے بوجھ کو سمجھنا بہت اہم  ہے ۔ گذشتہ8 سے 9 سالوں میں تینوں فارمیٹ کھلیتے ہوئے اور 5 ،6 سالوں سے مسلسل کپتانی کرتے ہوئے بہت زیادہ ‘ورک لوڈ’ کو محسوس کرتے ہوئے میں نے محسوس کیا کہ  مجھے ٹیسٹ اور ون ڈے کرکٹ میں بھارتی ٹیم کی قیادت بہتر طریقے سے کرنے کے لیے خود کو آرام دینے کی ضرورت ہے۔

ویرات کوہلی کا کہنا تھا کہ ٹی ٹوئنٹی کے کپتان کی حیثیت سے میں نے ٹیم کے لیے ہرممکن کوشش کی ہے اور آئندہ بھی میں ٹی ٹوئنٹی میں ایک بیٹسمین کی حیثیت سے  اپنی کوشش جاری رکھوں گا۔

بھارتی کپتان کا کہنا تھا کہ اس فیصلے تک پہنچنے میں مجھے کافی وقت لگا ، اپنے قریبی لوگوں، کوچ روی بھائی اور روہت کے ساتھ کافی غوروفکر اور بات چیت کے بعد میں نے فیصلہ کیا ہے کہ میں اکتوبر میں دبئی میں ہونے والے ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے بعد ٹی 20 کی کپتانی سے مستعفی ہوجاؤں گا۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ بھارتی کرکٹ بورڈ(بی سی سی آئی) کے صدر ساروو گنگولی اور سیکرٹری جے شاہ سمیت سلیکٹرز کو بھی اعتماد میں لیا ہے، میں اپنی تمام صلاحیتوں کے ساتھ بھارتی کرکٹ ٹیم کی خدمت جاری رکھوں گا۔


اہم خبریں
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2021 All Rights Reserved Dailykhabrain