انڈیا میں میڈیا میں چلنے والے اشتہارات کا Volume ویلیو 16سو 10ارب ہے۔ TAMاور Adex کی رپورٹ کے مطابق صرف 16سو 10ارب روپوں کے اشتہارات میں سب سے بڑا حصہ انڈیا کے TVچینلز کا ہے جس میں 7سو 27ارب روپوں کے اشتہار چلتے ہیں پھر انڈیا کے Print میڈیا میں چلنے والے اشتہارات کا Volume 425 ارب روپے ہیں۔ پھر انڈیا کا Digital میڈیا میں 384 ارب روپوں کے اشتہار چلتے ہیں۔ پھر OOHمیں 78ارب روپوں کی مالیت 78 ارب روپوں کے اشتہار چلتے ہیں۔پھر ریڈیو میں چلنے والے اشتہارات کی Volume28ارب روپے ہیں اس طرح سے انڈیا کے تمام میڈیا کے حصوں میں چلنے والے اشتہارات کی Volume 16 سو 10ارب روپے ہے۔ انڈیا میں میڈیا کا حجم پاکستان کی نسبت بہت زیادہ ہے انڈیا میں 600سے زائد TVچینل ہیں۔ 900سے زیادہ Publication ہیں۔90سے زاہد ریڈیو اسٹیشن ہیں۔ اور 3000 سے زائد Publication ہیں۔IPLدنیائے کرکٹ کی ہر لحاظ سے مہنگی ترین کرکٹ سیریز ہے۔ TVاشتہارات میں کسی بھی بڑی Productکے دس سیکنڈ کے ریٹ دس سے بارہ لاکھ روپے رہی ہے۔ جب کبھی بھی کوئی بھی انٹرنیشنل کرکٹ ٹورنامنٹ ہو تو انڈیا کے کرکٹرز انڈین فلم انڈسٹری کے بڑے بڑے اسٹار بھی بہت پیچھے چھوڑ جاتے ہیں کس کام میں پیچھے چھوڑ جاتے ہیں۔ TV اشتہارات میں اور Brand endorsementمیں دنیا کا کوئی بھی انٹرنیشنل کرکٹ ٹورنامنٹ ہو۔ چاہے IPLہو چاہے کرکٹ کا ورلڈ کپ ہو۔ TV اشتہارات اور Brand Endorement کو انڈیا کرکٹ سٹار اس عرصے کیلئے TV اشتہارات میں چھا جاتے ہیں جب تک کہ وہ انٹرنیشنل ٹورنامنٹ IPLاور ورلڈ کپ چل رہا ہوتا ہے۔ ویرات کوہلی اور دھونی سے سب سے آگے رہتے ہیں انڈیا میں بڑے بڑے TVاشتہارات ویرات کوہلی اور دھونی کے بغیر نامکمل سمجھے جاتے ہیں ویرات کوہلی اور دھونی تو TVاشتہارات کی ریس میں حتی کہ انڈیا کہ فلم انڈسٹری کے بادشاہ امیتابھ بچن، شاہ رخ خان، کرینہ کپور اور اشکے کمار کو بھی بہت پیچھے چھوڑ جاتے ہیں اب یہ کیوں ہوتا ہے کیونکہ بڑی بڑی کمپنیوں بڑے بڑے Client یہ بات اچھی طرح جانتے ہیں کہ کرکٹ ٹورنامنٹ ہورہا ہو تو لوگ صرف اور صرف ویرات کوہلی اور دھونی کو دیکھنا چاہتے ہیں انڈیا کے ایک بہت ادارے TAMاور Adex کی رپورٹ کے مطابق ویرات کوہلی اور دھونی کے پاس TV اشتہارات اور Brand Endorsment کی 16فی صد حصہ تھا جب کہ انڈیا کی فلم انڈسٹری کے بڑے اشتہارات عامر خان کے پاس 7فی صد شاہ رخ خان کے پاس 7فیصد عالیہ بھٹ کے پاس اور اکشے کمار کے پاس 6-6 فیصد حصہ تھے جبکہ 2019ءمیں فلم اسٹار عامر خان کے پاس 16فیصد‘ دھونی کے پاس 14فیصد‘ ورات کوہلی کے پاس 12فیصد‘ شاہ رخ خان کے پاس 8فیصد اور اجے دیوگن کے پاس 7فیصد تھے۔ اس کے علاوہ ٹی وی اشتہارات اور Brand Endorsemt کا بڑا حصہ انڈین کرکٹ ٹیم کے اور کھلاڑی سچن ٹنڈلکر‘ شیکھر دھون‘ گنگولی‘ روہت شرما‘ سہواگ کے پاس ہوئے ہیں۔سچن ٹنڈلکر کی مثال اس لحاظ سے بھی قابل ذکر ہے کہ سچن ٹنڈلکر کو کرکٹ کو خیرباد کیے ہوئے دس سال سے زائد عرصہ گزر چکا ہے لیکن آج بھی کرکٹ ٹورنامنٹ کے دوران ٹی وی اشتہارات اور Brand Endorsemt میں سچن ٹنڈلکر کو بڑے بڑے فلم اسٹار کے مقابلے میں ترجیح دی جاتی ہے