تازہ تر ین

عراق میں تین منزلہ گھر دھماکے میں تباہ؛11 ہلاک اور13 زخمی

بغداد: (ویب ڈیسک) عراق میں ایک تین منزلہ گھر زور دار دھماکے میں مکمل طور پر تباہ ہوگیا جس کے نتیجے میں 11 افراد ہلاک اور 13 زخمی ہوگئے۔
عالمی خبر رساں ادارے کے مطابق عراق کے کردستان ریجن کے دوسرے بڑے شہر سلیمانیہ میں ایک تین منزلہ عمارت دھماکے میں تباہ ہوگئی اور ملبے میں دو درجن سے زائد لوگ دب گئے۔
دھماکا اتنا شدید تھا کہ آس پاس کے مکانات کو بھی شدید نقصان پہنچا اور گاڑیوں کے شیشے ٹوٹ گئے۔ عمارت کے منہدم ہونے سے فضا میں مٹی کے دھوئیں کے بادل بن گئے اور افراتفری مچ گئی۔
ریسکیو ادارے نے 15 گھنٹے کی جدوجہد کے بعد 13 افراد کو شدید زخمی حالت میں ملبے سے نکالا جب کہ 11 لاشیں بھی نکالی گئی ہیں جن میں ایک بچہ بھی شامل ہے۔ اب بھی 4 افراد ملبے تلے دبے ہوئے ہیں۔
ریسکیو ٹیم کے سربراہ کا کہنا ہے کہ دھماکا گیس سلنڈر میں لیکیج کی وجہ سے ہوا۔ ریسکیو آپریشن ملبے میں دبے آخری فرد کے نکالے جانے تک جاری رہے گا۔
خیال رہے کہ جنگ زدہ علاقے میں انفراسٹریکچر پہلے ہی تباہ ہوچکا ہے لیکن نئی تعمیرات بھی معیار میں کمی کے باعث کافی خستہ ہے اور ٹرانسپورٹیشن کا نظام بھی محفوظ نہیں۔ اس لیے ایسے حادثات عام ہیں۔
10 اکتوبر کو ایک شاہراہ پر سفر کے دوارن ہی آئل ٹینکر میں دھماکا ہوا تھا جس میں 9 افراد ہلاک اور 13 زخمی ہوگئے تھے۔ اسی طرح اپریل 2021 میں ایک اسپتال میں لگنے والی آگ نے 80 افراد کی جان لے لی تھی۔


اہم خبریں





دلچسپ و عجیب
کالم
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2021 All Rights Reserved Dailykhabrain