تازہ تر ین

درد کا حل صرف دواو¿ں نہیں،کن غذاو¿ں میں بھی ہوتا ہے،نئی تحقیق آ گئی

لندن (ویب ڈیسک)درد کا حل صرف دواو¿ں میں نہیں غذاوں میں بھی ہوتا ہے۔ کچھ غذائیں ایسی ہیں جن سے نہ صرف جسمانی نشوونما میں مدد ملتی ہے بلکہ ان سے کسی بھی قسم کے درد کو کم یا روکا جا سکتا ہے اور انفلیمیشن (سوزش)کی کیفیت سے بھی راحت حاصل کی جاسکتی ہے۔زیتون کا تیل ۔زیتون کا تیل کھانا پکانے میں بھی استعمال کیا جاتا ہے۔پینسلوانیا یونی ورسٹی کے محققین نے خالص زیتون کے تیل میں ایک ‘اولیکینتھل’ نامی ایک کیمیکل تلاش کیا ہے جو کہ بلکل ایسے ہی کام کرتا ہے جیسے درد کو دور کرنے والی دوا بروفین کرتی ہے۔زیتون کے تیل کو کھانا پکانے کے ساتھ ساتھ سبزیوں اور سلاد پر چھڑکیں اور روٹی یا ڈبل روٹی پر مکھن یا مارجرین کی جگہ لگائیں، خوب صحت بھی پائیں اور درد بھی بھگائیں۔انناس کا استعمال میٹھا بنانے کے لیے عام استعمال کیا جاتا ہے۔انناس میں ‘برومیلین’ نامی ہضم کرنے والے اینزائم ہوتے ہیں جو اس پھل کو انفلیمیٹری کے خلاف کام کرنے والا زبردست پھل بنا دیتا ہے۔ تحقیق سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ انناس کھانے سے جوڑوں اور ہڈیوں کے درد میں مبتلا مریضوں کے درد میں کمی ہوتی ہے۔انناس سے میٹھا تو بنائیں لیکن ساتھ ہی اس کا استعمال فروٹ سلاد میں اور بطور پھل بھی کرنا چاہیے۔سیب کا شمار عام پھلوں میں ہوتا ہے لیکن اس کے فائدے سب سے خاص ہیں۔سیب کھانے سے درد میں کمی واقع ہوسکتی ہے کیونکہ اس میں ‘کیورسیٹن ‘نامی عنصر موجود ہوتا ہے۔اسی لیے ایک سیب روز کھانے سے ڈاکٹر سے دور رہنے کا محاورہ بلا وجہ مشہور نہیں ہے۔خشک میوے کا استعمال موسم سرما میں خصوصی طور پر کیا جاتا ہے،خشک میوے اور بیجوں میں ‘میگنیشیم’ اور ‘وٹامن ای’ کافی اچھی مقدار میں موجود ہوتا ہے جس سے انفلیمیشن قابو میں رہتی ہے۔اس کے لیے بغیر تلے ہوئے اور بغیر نمک کے خشک میوے اور بیج کھانے چاہیے۔آرتھرائٹس نیشنل آفس نے خشک میووں میں خصوصی طور پر اخروٹ، مونگ پھلی، بادام ، پستے اور السی کا ذکر کیا ہے ۔بھورے چاول کا استعمال ڈائیٹنگ کے دوران کرنا بہتر سمجھا جاتا ہے۔ائبر سے بھرپور بھورے چاول اور دوسری ایسی اجناس درد سے مقابلہ کر سکتی ہیں۔ فائبر میں ‘سی-ری ایکٹو پروٹین’ کو کم کرنے کی صلاحیت ہوتی ہے، جگر یہ عنصر جسم میں کسی چوٹ یا زخم کے نتیجے میں درد ہونے کی صورت میں پیدا کرتا ہے۔نگور اور چیری ۔چیری کو گہرا لال رنگ اس میں موجود اینٹی اوکسی ڈینٹ کی وجہ سے ہوتا ہے۔انگور اور چیری میں کچھ ایسے عناصر ہوتے ہیں جو بلکل ایسے ہی کام کرتے ہیں جیسے ایسپرین۔ انگور میں ‘اینتھوسیاننز’نامی عنصر انفلیمیشن کو کم کرنے میں بھی مدد دیتا ہے۔ رسربھری اور اسٹرابیری میں بھی یہی عناصر ہوتے ہیں۔


اہم خبریں
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2016 All Rights Reserved