تازہ تر ین

ڈومینک تھیم نے یو ایس اوپن جیت کر نئی تاریخ رقم کردی

آسٹریا کے ٹینس اسٹار ڈومینک تھیم نے اعصاب شکن معرکے کے بعد الیگزینڈر زیوریو کو شکست دے کر یو ایس اوپن میں نئی تاریخ رقم کردی اور گرینڈ سلِیم جیتنے والے آسٹریا کے پہلے کھلاڑی بن گئے۔

ایونٹ میں سیکنڈ سیڈ ڈومینیک تھیم کی فتح اس لحاظ سے تاریخی حیثیت کی حامل ہے کہ وہ میچ میں ابتدائی دونوں سیٹ ہار گئے تھے اور یو ایس اوپن کی تاریخ میں ابتدائی دو سیٹ ہارنے کے بعد چیمپیئن بننے والے پہلے کھلاڑی بن گئے۔

4 گھنٹے دو منٹ تک چلنے والے اس فائنل میچ میں ایک اور تاریخ بھی رقم ہوئی اور وہ یہ تھی کہ پہلی بار فائنل سیٹ کا فیصلہ ٹائی بریک کے ذریعے ہوا۔

یہ 27 سالہ آسٹریلین کے کیریئر کا پہلا گرینڈ سلِیم ہے جس میں انہیں کامیابی ملی اور اس سے قبل وہ تین مرتبہ گرینڈ سلِیم کے فائنل میں ہار چکے تھے اور 2014 کے یو ایس اوپن کے بعد یہ پہلا موقع ہے کہ دنیائے ٹینس کو نیا چیمپیئن ملا ہے جبکہ 2016 کے بعد واحد موقع ہے کہ راجر فیڈرر، رافیل نڈال اور نوواک جوکووچ کے علاوہ کوئی کھلاڑی چیمپیئن بنا ہے۔


اہم خبریں
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2016 All Rights Reserved