تازہ تر ین

وزیر اعظم جیسنڈا آرڈرن نے نیوزی لینڈ کورونا سے پاک قرار دے دیا ، تمام پابندیاں ختم

نیوزی لینڈ نے ایک بار پھر کورونا وائرس کو شکست دے دی, نیوزی لینڈ کو کورونا سے پاک قرار دے دیا,تمام پابندیاں ختم کردی گئی ہیں۔

کورونا کے کسی بھی فعال کیسز کی اطلاع نہ ملنے کے بعد نیوزی لینڈ نے ملک سے تمام کورونا وائرس پر پابندی ختم کردی ہے۔ اب پابندی کے اعتبار سے نیوزی لینڈ چار درجے سے ایک درجے کی طرف چلا گیا ۔

نئے قوانین کے تحت ، سماجی دوری کی ضرورت نہیں ہے اور عوامی اجتماعات بھی محدود نہ رہے ہیں ، لیکن سرحدیں غیر ملکیوں کے لئے بند ہیں۔

نیوزی لینڈ میں دو ہفتوں سے زیادہ عرصہ سے کوئی نیا کووڈ 19 کا کیس سامنے نہیں آیا۔ وزیر اعظم جیسنڈا آرڈرن نے صحافیوں کو بتایا کہ انہوں نے اس لمحے کو انجوائے کیا کہ جب انہیں بتایا گیا کہ ملک میں اب وائرس کا کوئی فعال کیس سامنے نہیں آیا۔

جیسنڈا آرڈرن نے کہا کہ اب ہم ایک محفوظ اور مضبوط پوزیشن میں ہیں ، ‘شکریہ ، نیوزی لینڈ

نیوزی لینڈ پہلی بار 25 مارچ کو لاک ڈاؤن میں گیا ، چار مرحلوں پر مشتمل نظام مرتب کیا اور چوتھے درجے پر چلا ، جہاں زیادہ تر کاروبار بند تھے ، اسکول بند تھے اور لوگوں کوگھروں میں رہنے کو کہا تھا۔ پانچ ہفتوں سے زیادہ کے بعد ، یہ اپریل میں تین درجے کی طرف چلا گیا ، جس سے کھانے کی دکانوں اور کچھ غیر ضروری کاروبار کو دوبارہ کھولنے کا موقع ملا۔

ملکی سرحدیں غیر ملکی مسافروں کے لئے بند رہیں ، نیوزی لینڈ کے باشندے بیرون ملک سے آنے والے 14 دن قرنطینہ میں رہیں گی۔ نیوزی لینڈ میں کورونا وائرس سے بائیس اموات اور دو ہزاردو سو بائیس اموات ہوچکی ہیں

نیوزی لینڈ نے اس سے پہلے بھی کورونا وائرس کو شکست دی تھی، لیکن کچھ عرصے بعد کرونا کیسز دوبارہ سامنے آ گئے تھے


اہم خبریں
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2016 All Rights Reserved