تازہ تر ین

این سی بی نے ریا چکرورتی کے خلاف عدالت میں چارج شیٹ پیش کردی

ممبئی: (ویب ڈیسک) بھارتی اداکارہ اور سشانت سنگھ راجپوت کی گرل فرینڈ ریا چکرورتی اور ان کے بھائی بڑی مشکل میں پڑ گئے۔
بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق نارکوٹکس کنٹرول بیورو نے بدھ کے روز عدالت میں اداکارہ ریا چکرورتی اس کے بھائی شوک چکرورتی اور دیگر کے خلاف الزامات کا مسودہ داخل کر دیا ہے۔ یہ الزامات جون 2020 میں اداکار سوشانت سنگھ راجپوت کی موت سے منسلک منشیات کے مقدمے میں درج کیے گئے تھے۔
سماعت کے دوران اسپیشل پبلک پراسیکیوٹر اتل سرپانڈے نے کہا کہ استغاثہ تمام ملزمان کے خلاف تمام الزامات کو برقرار رکھتا ہے، جیسا کہ عدالت کے سامنے پیش کی گئی چارج شیٹ میں ذکر کیا گیا ہے۔
استغاثہ نے عدالت کو تجویز پیش کی کہ ریا چکرورتی اور اس کے بھائی شوک پر نشہ آور اشیاء کے استعمال کے ساتھ ساتھ سشانت سنگھ راجپوت کے لیے ان مادوں کی خریداری اور ادائیگی کے لیے فرد جرم عائد کی جائے۔
سرکاری وکیل سرپانڈے نے بھارتی میڈیا کو بتایا کہ عدالت تمام ملزمان کے خلاف یہ الزامات دائر کرنے والی تھی۔ تاہم ایسا نہیں کیا جا سکا کیونکہ چند ملزمان نے ڈسچارج کی درخواستیں دائر کیں ہیں۔ عدالت نے کہا کہ ملزمان کی بریت کی درخواستوں کا فیصلہ ہونے کے بعد ہی فرد جرم عائد کی جائے گی تاہم عدالت نے سماعت 12 جولائی تک ملتوی کر دی ہے۔
واضح رہے کہ ریا چکرورتی کو ستمبر 2020 میں سشانت سنگھ خودکشی کیس میں گرفتار کیا گیا تھا تاہم تقریباً ایک ماہ بعد انہیں ہائی کورٹ سے ضمانت مل گئی تھی علاوہ ازیں اس مقدمے میں مبینہ طور پر منشیات کے استعمال، قبضے اور مالی معاونت کے کئی دیگر ملزم بھی ضمانت پر رہا ہیں۔
سوشل میڈیا پر اس خبر کے پھیلنے کے بعد سشانت سنگھ کے مداح اُمید کا اظہار کر رہے ہیں کہ جلد آنجہانی اداکار کو انصاف ملے گا یہی وجہ ہے کہ سشانت سنگھ کی قاتلہ کہلائی جانے والی ریا چکرورتی کا نام ٹرئٹر پر ٹاپ ٹرینڈز میں شامل ہے۔


اہم خبریں





دلچسپ و عجیب
کالم
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2021 All Rights Reserved Dailykhabrain