تازہ تر ین

اجے دیوگن اور تبو کی فلم ’دریشم 2‘ ریلیز ہوتے ہی باکس آفس پر چھا گئی

ممبئی: (ویب ڈیسک) بالی ووڈ کے معروف اداکار اجے دیوگن تبو اوراکشے کھنہ کی فلم دریشم 2 نے ریلیز ہوتے ہی دھوم مچا دی۔
بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق فلم کی ایڈوانس بکنگ کے دوران ہی ریلیز کے دن کے 33 ہزار ٹکٹس فروخت ہوچکے تھے، فلمی ناقدین کی جانب سے بھی اسے فائیو اسٹار ریٹنگ دی گئی ہے اور ریلیز کے بعد مداحوں کی جانب سے بھی فلم کو خوب پسند کیا جارہا ہے جبکہ تبو اور اجے کا نام ٹوئٹر کے ٹاپ ٹرینڈز میں بھی شامل ہے۔
دریشم میں اجے دیوگن، تبو، شریا سارن نے مرکزی کردار ادا کیا تھا کہ جس میں اجے کو ان پڑھ دکھایا گیا ہے اور پولیس افسر یعنی تبوکا بیٹا، وجے سالگاؤنکر اجے دیوگن کی بیٹی کو زیادتی کا نشانہ بناتا ہے جس کا بدلہ لیتے ہوئے وہ ان کے بیٹے کو قتل کردیتے ہیں اور لاش کو ٹھکانے لگا دیتے ہیں۔
پولیس اجے اور ان کے اہلخانہ کو تفتیش کے لیے تھانے منتقل کرتی ہے لیکن ہر طرح کے تشدد کے باوجود سب ہی ایک بیان دیتے ہیں اور آخر میں یہ دکھایا گیا کہ اجے کو رہا کردیا جاتا ہے۔
سات سال بعد فلم کے دوسرے حصے میں بھی پولیس نے وجے سالگاؤنگر کی فیملی کا پیچھا نہیں چھوڑا ہے اور کیس ایک مرتبہ پھر کھول کر اس کی تفتیش پولیس افسر اکشے کھنہ کررہے ہیں جوکہ اس مرتبہ ملزم کو سزا ضرور دلوائیں گے۔
یاد رہے کہ دریشم 2 کو ابھیشک پاٹھک کی ہدایتکاری میں فلمایا گیا ہے جوکہ 18 نومبر سے بھارت سمیت کئی ممالک کے سنیما گھروں کی زینت بنی ہوئی ہے۔


اہم خبریں





دلچسپ و عجیب
کالم
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2021 All Rights Reserved Dailykhabrain