تازہ تر ین

پی ٹی آئی کا اصل نام پاکستان تحریک الزام ہے، مرتضیٰ وہاب

کراچی: (ویب ڈیسک) پیپلز پارٹی کے سینئر رہنما و ترجمان سندھ حکومت مرتضیٰ وہاب نے کہا ہے کہ پی ٹی آئی کا اصل نام پاکستان تحریک الزام ہے، پی ٹی آئی نے الزامات کے علاوہ کوئی کام نہیں کیا۔
پی ٹی آئی رہنماؤں کے بیانات پر ردعمل دیتے ہوئے رہنما پیپلز پارٹی نے کہا کہ بلدیاتی انتخابات میں پیپلز پارٹی کی کامیابی پر پی ٹی آئی والے خوفزدہ ہو چکے ہیں، پیپلز پارٹی نے شہر سمیت صوبے کے مسائل کے حل میں ہمیشہ دلچسپی لی ہے، مسائل کافی حد تک حل ہونے پر عوام نے پیپلز پارٹی پر بھرپور اعتماد کا اظہار کیا۔
مرتضیٰ وہاب کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی والے نہ جانے کیوں خائف ہیں، پی ٹی آئی والے جیت کر بھی پریشان رہتے ہیں، آئندہ بھی پریشانی ان کا مقدر ہو گی، تحریک الزام کے لوگ کسی حال میں خوش نہیں ہوسکتے، جس شخص کے یہ پیروکار ہیں وہ خود الزام خان ہیں۔
انہوں نے کہا کہ پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے پاکستان کا دنیا کے سامنے مقدمہ لڑا، وزیر خارجہ نے دنیا میں پاکستان کے عوام کی بھرپور انداز میں نمائندگی کی۔


اہم خبریں





دلچسپ و عجیب
کالم
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2021 All Rights Reserved Dailykhabrain