تازہ تر ین

دورہ انگلینڈ:PCB کوسپانسر نہ ملا، آفریدی کی چیرٹی فاونڈیشن کا لوگواستعمال ہو گا

کرکٹ بورڈ کو دورہ انگلینڈ کے لیے سپانسر تلاش کرنے میں جدوجہد کا سامنا ہے

لاہور (ویب ڈیسک  ) شاہد آفریدی فاؤنڈیشن کا لوگو دورہ انگلینڈ کے دوران پاکستان ٹیم کی شرٹ کی زینت بنے گا ۔ یہ چیریٹی فاؤنڈیشن پاکستان کے مایہ ناز آل راؤنڈر شاہد آفریدی چلا رہے ہیں جن کی پاکستان میں مہلک کورونا وائرس سے متاثرہ لوگوں کی مدد کے لئے کی گئی چندے کی اپیل کو معروف کرکٹرز کی زبردست حمایت حاصل ہے۔ اپنے ٹویٹر پیغام میں شاہد آفریدی نے لکھا کہ ’’ہمیں خوشی ہے کہ شاہد آفریدی فاؤنڈیشن کا لوگو پاکستان کھیلنے پر کٹ کھیلے گا کیونکہ ہم پی سی بی کے خیراتی شریک ہیں، ہم وسیم خان اور پی سی بی کے ان کی مسلسل مدد پر شکریہ ادا کرتے ہیں اور اپنے لڑکوں کو اس ٹور کے ساتھ بہترین خواہشات کا اظہار کرتے ہیں‘‘۔

مئی 2019ء میں پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے اپنی کارپوریٹ سماجی ذمہ داری کے دائرہ کار میں توسیع کردی تھی جب انہوں نے شاہد آفریدی فاؤنڈیشن (SAF) کے ساتھ دو سال کی شراکت پر دستخط کیے تھے جو ایک سابقہ کھلاڑی کے ذریعے قائم کیا گیا تھا۔

یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ پی سی بی کی جانب سے بولی لگانے کے عمل کے دوران صرف ایک کمپنی نے دلچسپی ظاہر کی ہے جس کے باعث کرکٹ بورڈ کو سپانسر تلاش کرنے میں جدوجہد کا سامنا ہے۔

پاکستان کرکٹ بورڈ کو مشروبات کی کمپنی کے ساتھ معاہدہ پہلے ہی ختم ہوچکا ہے اور یہی وجہ ہے کہ انگلینڈ میں موجود پاکستانی سکواڈ کے پاس اس کی تربیت کٹ پر لوگو نہیں ہے۔ بولی لگانے کے عمل میں تیزی لانے والی کمپنی نے پچھلے معاہدے کے مقابلے میں اس معاہدے کی قیمت صرف 30 فیصد رکھی ہے۔پی سی بی کو امید ہے کہ انگلینڈ سیریز کے آغاز سے قبل انہیں سپانسر مل جائے گا۔


اہم خبریں
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2016 All Rights Reserved