تازہ تر ین

بیوی نے شوہر کی شادی سابق دوست سے کرا دی

آندھرا پردیش: (ویب ڈیسک) آندھرا پردیش سے سامنے آنے والے ایک عجیب واقعے میں ایک خاتون نے اپنے شوہر کی شادی دوسری عورت یعنی شوہر کی سابق دوست سے کرا دی، اتنا ہی نہیں تینوں آندھرا کے تروپتی میں ڈکیلی کے امبیڈکر نگر ایک ہی گھر میں ایک ساتھ رہیں گے۔
بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق کلیان جو ایک مشہور ویڈیو مواد تخلیق کرنے والے ہیں نے کچھ سال پہلے کڑپہ کی ویملا کے ساتھ شادی کی تھی، دونوں کا رشتہ شروع میں دوستی کے طور پر شروع ہوا، بعد ازاں یہ محبت میں بدل گئی اور اس کے بعد شادی ہوئی۔
یہ جوڑا سوشل پلیٹ فارمز پر مقبول ہوا، جس نے یوٹیوب اور شیئر چیٹ جیسے پلیٹ فارمز پر زبردست فالوونگ حاصل کی، خاتون جو ایک مواد تخلیق کرنے والی بھی ہے، پہلے کلیان کے ساتھ تعلقات میں تھی، بدقسمتی سے انہیں ناگزیر حالات کی وجہ سے راستے الگ کرنا پڑے، اس کے بعد سے جوڑے کے درمیان رابطے نہیں رہا۔
جب نیتیا نے کلیان کی شادی کی خبر سنی تو اس نے اپنی بیوی سے ایک عجیب و غریب درخواست کی، خاتون نے ویملا سے التجا کی کہ اسے کلیان سے شادی کی اجازت دی جائے، نیتیا اور کلیان نے یہاں تک کہ ویملا کو بتایا کہ وہ اپنی شادی کے بعد ایک اکائی کے طور پر ساتھ رہیں گے۔
پہلے تو ویملا الجھن میں تھی، اس نے کچھ وقت نکال کر اس خیال پر غور کیا، جلد ہی ویملا نے شادی کے لیے گرین سگنل دے دیا۔
شادی کی تقریب کے بعد تینوں نے تصاویر بھی بنوائیں، تصاویر سوشل میڈیا پر موضوع بحث بن گئیں، انٹرنیٹ پر بہت سے لوگوں نے اپنی حیرت اور صدمے کا اظہار کیا۔


اہم خبریں





دلچسپ و عجیب
کالم
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2021 All Rights Reserved Dailykhabrain