تازہ تر ین

ہماری گورنمنٹ پانچ سال تک رہے گی، عمر ایوب کی پیشگوئی

ویب ڈیسک : وفاقی وزیر برائے توانائی نے کہ موجودہ حکومت کے متعلق پیشگوئی ظاہر کرتے ہوئے کہا ہے کہ ہماری گورنمنٹ پانچ سال تک رہے گی۔

ان خیالات کا اظہار وفاقی وزیر عمر ایوب نے گورنر سندھ عمران اسماعیل کے افسران و تاجروں سے اجلاس کے بعد سرکٹ ہاؤس میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کیا ہے۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ یہاں ہمارا آنا ہماری اتحادی پارٹیاں یہاں کی عوام کی خدمت کے لیئے تیار ہیں کیونکہ سابقہ حکومتوں نے اداروں کو ختم کردیا تھا۔

عمر ایوب نے کہا ہے کہ ہم لوگ فیڈریشن ہیں کسی ایک صوبے نہیں پورے ملک کی بات کرینگے کیونکہ پی ٹی آئی کو پاکستان کی عوام نے مینڈیٹ دیا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ جو حالات ہمیں ملے تھے ملک بحران تھا کیونکہ پیپلزپارٹی نے جب حکومت چھوڑی تب صرف ملک میں دو مہینے کا زرمبادلہ تھا جبکہ مسلم لیگ ن صرف دو ہفتوں کا زرمبادلہ چھوڑا تھا اور مسلم لیگ ن اور پیپلزپارٹی نے بجلی کی غلط منصوبے بنائے جس کی وجہ سے توانائی کا بحران پیدا ہوا۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ سندھ کی گیس خصارے میں جاررہی ہے سندھ میں گیس کی قلت پیدا ہونے جارہی ہے اور اس کے لئے روس کے ساتھ گیس کے حوالے سے معاہدہ کرنے جاررہے ہیں کیونکہ گیس کے نئے ذخائر ابھی مزید دریافت کرینگے جس میں پانچ سال لگ سکتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ گیس کے معاملے پر ہمیں فیصلے جلد کرنے ہونگے، سندھ حکومت سستی کا مظاہرہ کررہی ہے جبکہ گیس کے حوالے سے وزیراعظم نے بھی بات کی ہے۔

انہوں نے بتایا ہے کہ پی ڈی ایم صرف اور صرف اپنے ذاتی مفادات اور اپنی کرپشن چھپانے اور پاکستان کے خلاف بنائی گئی ہے۔

عمر ایوب نے کہا کہ پی ڈی ایم جلسے کررہی ہے بھلے کرے, لیکن جب وہ پاکستان کہ بارے میں غداری کی باتیں کریں گے ہم نہیں چہوڑینگے۔


اہم خبریں
   پاکستان       انٹر نیشنل          کھیل         شوبز          بزنس          سائنس و ٹیکنالوجی         دلچسپ و عجیب         صحت        کالم     
Copyright © 2016 All Rights Reserved